Výrobce: | WINTERHOFF |
---|---|
maximální povolené statické zatížení: | 150 kg |
průměr trubky: | 48 mm |
výška (bez kličky): | 505 mm |
délka vytočení: | 220 mm |
hmotnost: | 4,65 kg |
průměr kolečka: | 200 mm |
šířka kolečka: | 50 mm |
materiál disku: | ocel |
Part ID: | 1860905 |
Objednací číslo: | 110541 |
Standardní výškově stavitelné opěrné pojezdové kolečko Winterhoff s pohodlnou kličkou, vhodné pro nebrzděné i brděné přívěsy. Disk kolečka je vyroben z pozinkovaného plechu. Vysoké madlo možňuje pohodlný úchop při točení kličkou.
Po vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy.
- Opěrné manipulační kolečko k přívěsu Winterhoff ST 48-200 VB se svislou statickou zatižitelností až 150 kg.
- Maximální povolené svislé zatížení při pojezdu - manipulaci 90 kg.
- Opěrné výškově stavitelné kolečko je nepostradatelným pomocníkem při ruční manipulaci, připojování a odpojování přívěsu.
- Montuje se do držáku umístěného na přední části oje nebo na nájezdové brzdě. Držák není součástí dodávky, lze ho objednat samostatně. Vhodné typy držáků jsou označeny průměrem upnutí 48 mm.
- Průměr tubusu pro uchycení do držáku (klemy) 48 mm.
- Výsuvný mechanismus umožňuje vysunutí vnitřního tubusu až o 220 mm. Tak lze snadno přizvednout oj přívěsu při odpojování nebo připojování přívěsu.
- Pod ovládací kličkou výsuvu je umístěno axiální ložisko, které usnadňuje otáčení při větším svislém zatížení.
- Po povysunutí vnutřního tubususe vidlice s kolečkem může otáčet volně kolem svislé osy. Tím je zajištěna pohodlná ruční manipulace a zejména zatáčení s přívěsem.
- Pohodlné vysoké madlo ovládací kličky z houževnatého UV stabilního plastu umožňuje snadný úchop a otáčení.
- Ocelový pozinkovaný disk je opatřený plnou gumovou obručí o vnějším průměru 200 mm a šířce 50 mm.
- Povrchová úprava ocelových částí je provedena galvanickým pozinkováním.
- Před jízdou pečlivě zatáhněte vidlici kolečka zpět do zářezů vnějšího tubusu a posuňte opěrné kolečko co nejvýš v držáku (klemě), aby během jízdy nemohlo dojít ke kontaktu kolečka s vozovkou.
- UPOZORNĚNÍ: Pokud není vidlice opěrného kolečka pečlivě dotažená v zářezech vnějšího tubusu, dochází během jízdy vlivem vibrací k samovolnému protáčení tubusu nebo ovládací kličky výsuvu a postupnému vysouvání kolečka. Jakmile kolečko dosáhne vozovky během jízdy, dojde k jeho destrukci a případným následným škodám.